30 dages søvngaranti
Det er vigtigt for os, at du sover godt på din nye madras. Hvis du ikke er tilfreds, kan du derfor ombytte madrassen for kun kr. 1.000,- hvis du imod forventning skulle have valgt forkert hårdhed. Du skal gemme og opbevare originalemballagen i 30 dage. Vi vil sammen med dig sikre, at du får en god og afslappende søvn på den helt rigtige madras. Ombytning gælder alle sengelands spring madrasser i standardmål (80×200 og 90×200).
Kampagnetilbud: 100 dages prøv derhjemme
På udvalgte modeller (og i særlige perioder) kører vi med kampagner, hvor du får 100 dages fri returret. Er du ikke tilfreds med sengen, kan denne returneres inden for 100 dage, og du modtager fuld tilbagebetaling. Vi kræver dog, at sengen ikke har tegn på misvedligeholdelse (eksempelvis rifter, pletter og ødelagte dele). Det vil være tydeligt angivet på produktet (både på hjemmesiden og bekræftelse), om sengen er en del af kampagnen.
Kampagnen omfatter ikke andre modeller end dem i kampagnetilbuddet, diverse tilbehør eller services, der er købt sammen med sengen – medmindre det specifikt fremgår, at det blev solgt som en samlet pakke, der var en del af tilbuddet.
Husk din kvittering
Ombytningsretten gælder én gang og skal ske inden for prøveperioden. Hos Sengeland tjekker vi, at springmadrassen ikke er snavset, plettet, har fået mærker eller er beskadiget. Det er vigtigt, at du husker den originale kvittering ved ombytning eller returningen. Du betaler selv eventuel difference i forhold til den nye madras samt transportomkostninger.
Der er ingen fortrydelses-, ombytnings- eller retur-ret på Latex- og Visco-madrasser uanset størrelse og mål.
Det er vigtigt at understrege, at sengelinned, lagner, puder, rullemadrasser, gavle, betræk, topmadrasser og boxmadrasser ikke kan ombyttes eller returneres efter ibrugtagning eller brud på emballagen.
Kundeservice
Følgende handelsbetingelser gælder for alle leverancer fra Sengeland og Sengeland.dk. Betingelserne gælder i tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Sengeland.
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen. Du kan ligeledes søge råd og vejledning på følgende sider.
www.sengeland.dk
www.facebook.com/pages/Sengeland/582856138471502
Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål, skal du kontakte kundeservice på Tlf. 42 91 21 00 eller på mail: Info@sengeland.dk
Sengeland, Sengeland.dk herunder Garant Møbler Danmark står inde for, at alle varer opfylder kravene til CE-mærkning.
Tidspunkt samt ansvar og risiko for varer købt hos Sengeland anses for sket, når du som forbrugeren har fået varen udleveret/leveret. Forsendelse af varer sker med Post Danmark, eksterne fragtmand eller egne biler, alt efter varens art.
Levering
Leverings tid på lagervarer er 1-5 hverdage. Ved køb af sengeløsninger, madrasser og elevationssenge, varierer leveringstiden alt efter model, type og leverandør. Leveringstiden kan variere mellem 1- 60 hverdage.
Sengeland vil altid informere og oplyse dig om de aktuelle leveringstider på de forskellige produkter, når du foretager et køb hos Sengeland. Du aftaler selv med vores medarbejdere, hvornår og hvordan varen skal leveres. Sengeland kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos vores leverandører eller for forhold, der er uden for Sengelands indflydelse, herunder vejrforhold, mangelfuld levering fra tredjemand eller fragtfirma mv. I tilfælde af forsinkelser, mangelfuld leverance eller andre fejl vil vi udføre vores forpligtelser så hurtigt som muligt inden for rimelighedens grænser.
Før levering bedes du sikre, at der er fri og uhindret adgang til det ønskede placeringssted for produktet i dit hjem. Det betyder, at varen skal kunne passere frit gennem trappeopgange, døråbninger, entré og lignende områder.
Hvis der ikke er fri passage, kan chaufføren afvise leveringen for at undgå skader på indbo.
Hvis vi ikke kan levere produktet på grund af pladsmæssige begrænsninger, vil fragtgebyret blive tilbageholdt, og et nyt fragtgebyr vil blive opkrævet ved en ny levering. Ved en eventuel annullering af købet tilbageholdes fragtgebyret i det indbetalte beløb.
Af sikkerhedshensyn må chaufføren ikke tage sine sko af under leveringen. Som kunde har du ansvaret for at afdække gulvet, hvis det er nødvendigt, og dette skal være klargjort inden chaufførens ankomst.
Hvis der opstår skade på indbo eller bolig ved levering, skal dette noteres på fragtbrevet eller følgesedlen. Hvis skaden først opdages efter, at chaufførerne har forladt adressen, bedes du kontakte vores kundeservice senest 24 timer efter levering. Ved henvendelse oplys venligst ordrenummer og vedhæft gerne dokumentation for skaden, f.eks. billeder. Bemærk, at Sengeland ikke kan holdes ansvarlig for skader på indbo, hvis indsigelsesfristen ikke overholdes.
Pris og betaling
På Sengeland.dk kan du bestille dine varer online og betale via Dankort, Visa-Dankort, m.fl. Det er ligeledes muligt at overføre fra din netbank til Sengeland’s konto i Danske Bank.
Reg.nr. 3409
Konto nr. 11467938
OBS! Husk altid at påfører dit telefonnummer samt dit ordre nummer i meddelelses-teksten, når du benytter din netbank.
Hvis du bestiller online og betaler med Dankort/kreditkort, vil vi ved levering bede dig fremvise billedlegitimation og dit Dankort/kreditkort, som skal passe til det betalende kort.
Alle priser hos Sengeland og hos Sengeland.dk er inkl. moms.
Kontakt Sengeland, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om dine rettigheder.
Sengeland
Vadbro 14. v.Buddinge Station
2860 Søborg
Tlf. 4291 2100
E-mail. Info@sengeland.dk
CVR.NR. 25731433
Vesterport Afd.
Vesterbrogade 10
1620 København V
Danske Bank
Reg.nr. 3409
Konto nr. 11467938